Niet goed geld terug garantie.

Bij Smartlife Domotica geloven we in de kwaliteit van onze producten en willen we graag dat onze klanten tevreden zijn. Als u echter om welke reden dan ook niet tevreden bent met een product dat u heeft aangeschaft, bieden we een niet goed geld terug garantie.

We hopen dat je tevreden bent met onze producten, maar mocht dat niet het geval zijn, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We doen ons best om een oplossing te bieden en te zorgen dat je tevreden bent.

Recht van retour.

U heeft het recht om uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heeft u vervolgens nog 14 dagen de tijd om het product retour te sturen. Zodra wij de retourzending hebben ontvangen of u heeft aangetoond dat het product is teruggestuurd, krijgt u het volledige orderbedrag inclusief de oorspronkelijke verzendkosten terugbetaald. De terugbetaling vindt uiterlijk binnen 14 dagen na uw retourmelding plaats.

De kosten voor het retourneren van uw adres naar onze webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze verzendkosten bedragen doorgaans vanaf €5,95 per pakket.

Zelf eenvoudig een verzendlabel aanmaken?

Bekijk dan onze pagina: Zelf een verzendlabel aanmaken

Wanneer u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, verzoeken wij u het product – indien redelijkerwijs mogelijk – in de originele staat en verpakking, inclusief alle meegeleverde toebehoren, terug te sturen. Mocht het product beschadigd zijn of de verpakking meer schade bevatten dan nodig is om het product te beoordelen of opnieuw te verkopen, dan behouden wij ons het recht voor een waardevermindering in rekening te brengen. Behandel het product dus zorgvuldig en zorg voor een goede verpakking bij retourzending.


➡️ [Aanvraagformulier]

Retourneren zonder kosten voor u.

Bij Smartlife Domotica geloven we in de kwaliteit van onze producten en doen we er alles aan om onze klanten tevreden te stellen. Toch begrijpen we dat er situaties kunnen zijn waarin een product niet aan de verwachtingen voldoet of er sprake is van een defect. In dat geval kijken we graag samen naar een passende oplossing. Dit kan bijvoorbeeld het ruilen van een artikel zijn of het aanbieden van een alternatief. Wanneer we in overleg tot een oplossing komen, zoals een omruiling, dan sturen wij vooraf een verzendlabel toe – uiteraard op onze kosten.

Wilt u een artikel retourneren zonder kosten, bijvoorbeeld vanwege garantie of een andere reden, dan vragen wij u om een aanvullend formulier in te vullen. Dit helpt ons om uw aanvraag snel en correct te verwerken. Klik op de onderstaande link om het formulier in te vullen:

➡️ [Aanvraagformulier]

Zodra we uw aanvraag via dit formulier hebben ontvangen, beoordelen we of uw retour onder de garantie of een kosteloze retourregeling valt.
 

Hulp nodig?

Hulp nodig?

Bezoek onze klantenservice pagina.
Of zoek uw antwoord op onze uitgebreide productinformatie pagina
Kennisbank domotica producten