Niet goed geld terug garantie.

Bij Smartlife Domotica geloven we in de kwaliteit van onze producten en willen we graag dat onze klanten tevreden zijn. Als u echter om welke reden dan ook niet tevreden bent met een product dat u heeft aangeschaft, bieden we een niet goed geld terug garantie.

We hopen dat je tevreden bent met onze producten, maar mocht dat niet het geval zijn, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We doen ons best om een oplossing te bieden en te zorgen dat je tevreden bent.

Recht van retour.

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze reguliere kosten bedragen circa €7,50 per pakket (via Go Parcel €5,25), raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Hoe meld ik een retour aan?

Wanneer je op de "Go Parcel" button klikt, word je doorgeleid naar ons retourportaal. Hier kun je eenvoudig en snel je retour aanmelden. Het enige wat je hoeft te doen is je ordernummer en postcode invullen, en je retourverzoek wordt binnen enkele seconden verwerkt. Het hele proces is ontworpen om het zo makkelijk mogelijk voor je te maken – snel, zonder gedoe en volledig probleemloos!

 

Hulp nodig?

Hulp nodig?

Bezoek onze klantenservice pagina.
Of zoek uw antwoord in onze uitgebreide kennisbank
Kennisbank domotica producten